Lille luring

3/30/2013

Lille luring

 Denne lille karen har lært seg å klatre ut av sprinkelsengen i løpet av påsken. Det startet på hytta der han fint kom ut av reisesengen. 04:30 på natta våknet jeg av en som plutselig satt ved siden av meg i senga og gav meg suss. Hjelpes! Suss er godt å få, men midt på natta???!!!??? 
I dag tidlig våknet han i sin egen sprinkelseng, og plutselig hørte vi et dunk og da hadde han jammen lært seg å komme ut av den sengen også! Nå må vi ta bort den ene siden på senga så han ikke slår seg, for å gå ut av sengen, ja det kommer han til å fortsette med. Og selvfølgelig må det nye leggerutiner til!!! 

 Lille G har fått en ny lue. Jeg likte så godt den rillestrikkede luen med øreklaffer jeg har til salgs i bloggbutikken min at han også måtte få en. Denne gangen et litt mer guttevennlig!!!

 Jeg har prøvd meg med akrylgarn og selv om det var litt "luggete" å strikke med, virker luen så myk og god til lille G. Jeg har selv prøvd den, for denne er ganske stor! Men da kan han ha den leeeenge! Litt kult er det at den er så høy!



Stjerna er i filt og er sydd på maskin. Knappen fant jeg og lille G i knappeglasset mitt!

Nå skal jeg ta en liten lur etter å ha stått opp veldig tidlig i dag!!!!
Fortsatt god påske!

5 Kommentarer:

Klokken 3/30/2013 , Blogger Hanne sa ...

Du lager så stilige luer. Kjempe fine er de. Veldig skjønn modell du har også :)

 
Klokken 3/30/2013 , Blogger Terese Lekang sa ...

Helt enig med Hanne om både luene og modellen :)
Fortsatt god påske :)

 
Klokken 3/30/2013 , Blogger Jea MomentsInLife sa ...

Så søt :)

 
Klokken 3/31/2013 , Blogger Blåbærlina sa ...

Kjempefin lue, den kledte han godt!
Veldig søt!!
Nina

 
Klokken 8/15/2013 , Blogger zstinaaa sa ...

Hei.. selger du mønster på den lua?? Har så lyst til å strikke til gutten min :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start