Lunsj!

3/26/2013

Lunsj!

 Mmmmmmm.... dagens lunsj var meget smakfull!
Til jul for noen år siden fikk jeg belgisk vaffeljern av mormor, men jeg har ikke brukt det så mye. Et par ganger til vanlige belgiske vafler med sjokadepålegg på(mmm..det er godt det også;-), men det blir som regel det vanlige vaffeljernet som blir tatt i bruk.
For et par uker siden oppdaget jeg en oppskrift på grove belgiske vafler og fant ut at jeg måtte prøve!

 ...og det er jeg glad for at jeg gjorde, for disse smaker veldig veldig godt!
Oppskriften fant jeg hos Kjerstis Lykke og hun anbefalte også å ha vanilje kesam og friske bær til.
Den anbefalningen var veldig riktig:-)

Ved siden av nyter jeg en stor kopp nykvernet kaffe i nye krus. Jeg ble så glad da jeg fant disse herlige pastellfargede krusene i stad. Helt min smak, så 6 stykker fikk bli med hjem!
Nå venter hunden på tur, så står andre etasje og roper på meg: Rydd meg, vask meg!!!! 

Ha en fin dag videre!

3 Kommentarer:

Klokken 3/26/2013 , Blogger Jea MomentsInLife sa ...

Ser nydelig og delikat ut! :) Du tar nydelige bilder!

 
Klokken 3/26/2013 , Blogger Siren sa ...

For en fin blogg du har! Kom tilfeldigvis innom. Mange fine strikkeplagg. Holder på med samme prosjekt som du har begynt på nedenfor hvis det er snorkedressen til Pickles. Undrer meg over hvilken fargekombinasjon jeg skal bruke, og din var jo helt fantastisk fin! Takk for inspo - kommer tilbake:)

 
Klokken 3/28/2013 , Blogger Huset på Grønnmyra sa ...

Dette så kjempegodt ut :)
Tror faktisk jeg ikke har smakt belgiske vafler?
Ha en fin påske.
Klem fra Jeanette

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start