Nye luer i butikken!

3/23/2013

Nye luer i butikken!

 Det har blitt en del luestrikking den siste tiden. Når varer går ut av butikken må det jo fylles på med nytt:-)
Også går det mot varmere tider, så da passer det bedre med litt tynnere luer.

 Lille G er ikke så lett å bruke som prøvedukke lenger. Han vet godt hva han vil! I dag prøvde jeg meg igjen, og han ville ikke. Jeg ble alikevel sittende på gulvet og spurte han pent en gang til. Da kom han bort til meg og bøyde hodet ned mot lua:-) Da måtte jeg bare gripe sjansen;-)

 Disse luene har veldig god passform og er deilige og myke!

En herlig rosa tynn og myk vårlue strikket i alpaca og silke!
I høst strikket jeg en lik i blå til lille G, og den passer fint enda og blir en fin lue fremover!
Du kan se den første stjernelua jeg strikket her

2 Kommentarer:

Klokken 3/24/2013 , Blogger Stinemorღ sa ...

Du lager så nydelige luer om dagen!
Kjempe flink er du :)

klem

 
Klokken 3/29/2013 , Blogger Ella sa ...

Så søte luer! :0)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start