Snart påske!

3/20/2013

Snart påske!

 Påsken nærmer seg med stormskritt. 3 arbeidsdager igjen før jeg (igjen) tar ferie!
Jeg er ikke den som pynter til påske, men etter å ha blitt inspirert på mange blogger måtte jeg ut på plukke litt grener som jeg kunne pynte!
Hjemmet er fortsatt HVITT, og jeg ender som oftest opp med pasteller når jeg skal tilsette noen farger. Sånn gikk det med påskepynten også:-)

 Jeg har nettopp vært ute å plukket noen nye grener til å ha på kjøkkenbordet!

Vi er vel hjemme etter en herlig Barcelona tur. For noen fantastiske dager vi har hatt. Egentlig var jeg ikke veldig klar for å dra, og når jeg i tillegg begynte å hylgrine når lille G ble hentet av bestefar, gjorde ikke det saken lettere! Mammahjertet brast i tusen biter akuratt da....
Men  fremme i Barcelona var jeg i storby og ferie modus!
Vi har vært på sightsing, drukket øl på uteservering, sightset, drukket øl, shoppa, sightset, drukket øl om hverandre og kost oss som kjærester! Det frister virkelig til gjentakelse, og Barcelona er en by jeg vil tilbake til! Neste gang får lille G være med også!

Ellers så er jeg igang med nye luer til bloggbutikken min. Salget så langt har gått kjempebra. Tusen takk til dere som har handlet hos meg! Håper dere er fornøyde med kjøpet!

Ha en fin dag videre!

2 Kommentarer:

Klokken 3/21/2013 , Blogger Franciskas Vakre Verden sa ...

Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

Jeg står bak bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 14.000,- Jeg vil med dette gi deg en personlig invitasjon til å bli med. Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

Frist for å være med er 5. april.

Ha en flott uke!

Beste hilsen Franciska :-)

 
Klokken 3/21/2013 , Blogger Huset på Grønnmyra sa ...

Nydelige bilder :)
Fint med pastellfarger.
Ha en fin kveld.
Klem fra Jeanette

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start