Status!

3/08/2013

Status!

 Helgen er her, og enda en uke uten bloggbutikkens åpning har gått. Det har sin enkle grunn: Jeg vil ha noen flere ferdige produkter før jeg åpner:-)

Ellers så har det utrolige skjedd. Lille G er syk IGJEN!!!! Denne gangen med feber og vond hals. Han rakk nesten ikke å bli frisk før det var pån igjen. Så torsdag ble det hjemme dag for meg, og i dag var det mannen sin tur,.... Men sånn er det med de små!

 

Dette ble logoen til den lille bloggbutikken min:-) Følg med i nærmeste fremtid!!!

Ha en fin helg!

2 Kommentarer:

Klokken 3/08/2013 , Blogger My Dream sa ...

flink du er å få det til, kult med nettbutikk da!!!

Syns du lager så masse fint...

bli med på give awayen inne hos meg!! :) :) :)

Klems Diana.

 
Klokken 3/09/2013 , Blogger Jea MomentsInLife sa ...

Spennende!! :)

Kjempeflott logo!
Ha en flott lørdagskveld :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start