Stjernelue med tutter

3/03/2013

Stjernelue med tutter

 Hallo og god søndag!
2 nye luer til butikken er ferdig, og nå har luene fått navn: Stjernelue med "tutter".

 Her er en jenteversjon i nydelig rosagrå:-)

 Denne er strikket i alpaca og akryl og er myk og god!
Tantebarnet mitt på snart 5 år fikk prøve den, og den passet bra!


 En i brun er også produsert, og denne passer nok til et mindre hode:-)


 Jeg prøver meg frem for hver lue jeg strikker, for ingen av luene er strikket i likt garn. Det resulterer i mange forskjellige størrelser!

 Jeansstjerna mi er selvfølgelig på!


Snart kommer disse produktene i bloggbutikken min. Bare litt tekniske ting å ordne før vi kjører i gang:-)

Ha en fin søndag videre!

4 Kommentarer:

Klokken 3/03/2013 , Blogger Sofie Torgersen sa ...

Nydelig de var. Dette var noe nytt jeg ikke hadde sett før.

 
Klokken 3/03/2013 , Blogger Jea MomentsInLife sa ...

Kjempefine luer! :) Er nok mange som vil kjøpe de!

Ha en fin dag :)

 
Klokken 3/03/2013 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Skikkelig fine luer og de merkelappene du har laget som du viste tidligere er bare helt hærlig.
Lykke til med nettbutikken :) spennende tider fremover.

Klem,Kjersti

 
Klokken 3/10/2013 , Blogger Annette Knutsen sa ...

Så flotte luer du lager!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start