Taktor!!!!

3/12/2013

Taktor!!!!

 Traktor skal bli!!!
Som jeg skrev tidligere er lille G veldig opptatt av TRAKTOR.... og jeg ville derfor strikke en traktor lue. Dette er første gang jeg strikker mønster, og det var morro! Det gikk rasende fort, for jeg måtte jo se hvordan det ble:-)

 Jeg fant et gratis mønster på nett som jeg ville bruke. Jeg valgte et annet garn enn det som stod i oppskriften og gikk ned litt i masker siden det stod at luen passet fra 8 år og oppover.
Jeg totalbommet!!!
Denne luen endte opp med å passe til nyfødte babyer!!! Denne går derfor rett i butikken min Gørils kreativiteter

 Nå er det bare å sette i gang med en ny til lille G så han får en som passer han...
Da blir litt annen fargevalg, men fortsatt beige som hovedfarge!

Tusen takk for alle koselige kommentarer om bloggbutikken. Jeg har solgt tre produkter allerede, og fått litt forespørsler om andre ting:-)

7 Kommentarer:

Klokken 3/12/2013 , Blogger Malenna sa ...

Så fin lue! Hvilket garn bruker du og hvilket fargenummer er det på den beige? =)

 
Klokken 3/12/2013 , Blogger Ruths datter sa ...

Artig lue,og traktor er jo toppers.
Klemz

 
Klokken 3/12/2013 , Blogger Terese Lekang sa ...

Liker de luene dine veldig godt. Morsom med traktor også.
Lykke til videre med butikken :)

 
Klokken 3/13/2013 , Blogger Hanne sa ...

Kjempe skjønn lue. Kjedelig med størrelsen, men du er jo så kjapp med pinnene at du har plutselig strikket en til du. Gratulerer så mye med flott nettbutikk. Håper du får solgt kjempe masse. :)

 
Klokken 3/13/2013 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Knallflott lue og såå fint med traktoren på. God smak han lille G... :)
Kjekkt å høre at du er igang med salget ,håper det går så det suser fremover.

Klem,Kjersti

 
Klokken 3/20/2013 , Blogger Sandra sa ...

Så fin lue! :) Kul traktor! :)

 
Klokken 12/10/2013 , Blogger Chatrin Rognmo sa ...

Nydelig lue! er det mulig å få oppskrift? :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start