...toor!

3/10/2013

...toor!

 Traktor er veldig popuært her hjemme om dagen. "Toor" kaller lille G det:-)
Nå har jeg skjønt at det må bli traktor lue på han!

 Denne luen fant jeg på nett, og jeg har bare lånt bilde for å vise hvordan jeg tenker den skal strikkes. 
Som en firkant med fine traktorer på!
Jeg har funnet et fint mønster, men fikk desverre ikke lastet det opp som bilde, men disse to variantene er også fine!

 Jeg har veldig sansen for denne "Moods of Norway" inspirerte traktoren, og det er denne typen jeg skal strikke!
Dette blir min første mønsterstrikk! Det blir spennende!!!

Jeg har bestemt meg for å bruke Merino Extra fine, som er helt kløfritt, og perfekt til luer!!!
Lys beige i bunnfarge, og lys brun og lys blå som mønsterfarger!!!
Gleder meg til å sette igang!

1 Kommentarer:

Klokken 3/10/2013 , Blogger Christina sa ...

kjempe fine luer altså!! hvordan gjør du det med tuppene når du avslutter?
Http://godteposten.blogspot.com

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start