Enkel tunika #2

4/27/2013

Enkel tunika #2

 Enkel tunika nummer 2 er ferdig!
Mønsteret kommer fra Pickles, men som vanlig har jeg prøvd meg frem med annet garn!
Denne gangen har jeg brukt rester av Andes fra Drops. 
Jeg har strikket etter størrelse 2-3 år, men på pinne nr 8 med tykt garn, så jeg håper den skal passe en 5 åring!

 Knappene er fra den lokale symaskinbutikken. Søte?

 Fargene går i lys beige, grågrønn, lynglilla, lys rosa, lys brun og lyseblå.

 Her er bilde av tunika nr 1, som er størrelse 1 år og den jeg nå har strikket. Litt forskjell på størrelsene!

Gleder meg til å se om tunikaen passer mottaker. Alltid litt nervepirrende når man prøve seg frem;-/


6 Kommentarer:

Klokken 4/28/2013 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Kjempe fin kjole. Fargene passet kjempe godt sammen;)

 
Klokken 4/29/2013 , Blogger Frihet sa ...

Så fin kjole og herlige farger!!

 
Klokken 4/29/2013 , Blogger trine andreassen sa ...

Knallfine, blir aldri galt med striper :-)

 
Klokken 4/30/2013 , Blogger Ellen Kristin sa ...

Den ble kjempefin! Artig å strikke når det vokser så fort:) hvordan er andes i bruk og å strikke med?

 
Klokken 4/30/2013 , Blogger Siddis back home sa ...

Den var nydelig!

 
Klokken 5/01/2013 , Blogger Siren sa ...

Så fin den var! Herlig farge og stripekombinasjon:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start