Enkel tunika

4/20/2013

Enkel tunika

 Da var enkel tunika fra pickles ferdig. Det gikk veldig raskt å strikke denne og det var veldig gøy!!! 
Jeg har brukt Nepal fra Drops og strikket størrelse 1 år.
Planen var å bruke restene jeg hadde, men jeg ville ha noen nye farger også, så et par nye nøster ble kjøpt inn! Ser alikevel at jeg mangler noe mer... Kanskje grønn???
Jeg har brukt lys beige som topp, og bunn farge. Stripene går i: okergul, sjøgrønn, lys rosa, mørk blå, hvit, lilla, grå og brun.

 Det var så gøy å strikke denne at jeg har lyst til å starte på en ny med en gang!!!!
Hadde jeg hatt en liten jente skulle hun helt klart hatt flere av denne, i ulike farger og mønster, i klesskapet sitt!!!


Ønsker deg en god lørdagskveld!

8 Kommentarer:

Klokken 4/20/2013 , Blogger Hanne sa ...

Så fin tunika i flotte farger. De okergule stripene pyntet kjempe fint opp.

 
Klokken 4/20/2013 , Blogger Marianne sa ...

Ååå den er Helt nydelig!!! :) :)
Fikk veldig lyst til å strikke den!!

 
Klokken 4/20/2013 , Blogger DoktorIngrid sa ...

Nydelig! Jeg kan ikke se at grønn mangler, tvert i mot, jeg tror det ville blitt litt "rotete"... Gult er alltid kult:-)

 
Klokken 4/20/2013 , Blogger Kirsti sa ...

Knallfin kjole! Har strikket den samme i ensfarget, men må si at farger var mye finere:)

 
Klokken 4/20/2013 , Blogger Ruths datter sa ...

Nydelig. rett og slett.
Klem

 
Klokken 4/21/2013 , Blogger Gry Hege sa ...

Den var kjempeflott :) Går den høyt opp i str ?

 
Klokken 4/21/2013 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Takk:-) Den går opp til 8-9 år!

 
Klokken 4/21/2013 , Blogger Strikkeprinsessa sa ...

Nydelig kjole og elsk-farger :D Den som bare hsdde hatt ei lita jente ja ;)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start