Gave-strikke-modus

4/15/2013

Gave-strikke-modus

 Heisann! Vi har startet uke 16 og det er over en uke siden forrige blogginnlegg!
Men det betyr ikke at jeg har latt strikkepinnene ligge for det! Nei her produseres det som vanlig, men akuratt nå er jeg i gavestrikke modus og da må ting være litt hemmelig;-)
Men jeg kan avsløre at det jeg strikker er ganske lite....

Her er en av de tingene jeg har strikket. For en gang skyld klarte jeg å velge bort treknappene, som er og blir min favoritt, og heller velge fargerike knapper! 

Jeg har kommet et stykke på den lyseblå, røde og hvite jakken jeg strikker til lille G også. Har strikket ferdig midtpartiet og startet på første armen. Men akuratt nå må den ligge litt, mens jeg holder på med litt småplagg:-)

En anbefalning helt på slutten her: Mangler du inspirasjon når det gjelder middager? Det har vi vært, men hele denne uken skal vi prøve ut nye oppskrifter fra Trines matblogg. I dag ble det soyamarinert laks med stekt ris og grønnsaker. Det smakte helt nydelig!

3 Kommentarer:

Klokken 4/15/2013 , Blogger Jatte sa ...

Hei hopp!!

Så fin :D elsker de fargerike knappene.. du er SÅ flink :)

Ha en toppers Tirsdag,
Klemmis fra Jatte♥

 
Klokken 4/16/2013 , Blogger G-Anette sa ...

Superfin! Tenk hva noen fargerike knapper kan gjøre på ett enkelt plagg! Herlig :)

Ha en fin tirsdag
Klem

 
Klokken 4/16/2013 , Blogger Kirsti sa ...

Herlige fargerike knapper! Gleder meg til å se dette plagget ferdig:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start