Lyseblått, rødt og hvitt....

4/07/2013

Lyseblått, rødt og hvitt....

 ................... og jeg er igang med helårsjakka fra Nøstebarn. Men den må nok endre navn til høst/vinter/ vår jakke. Den skal egentlig strikkes på pinne 3, men jeg liker ikke å strikke på så tynne pinner, så da ble det dobbel tråd babyull fra Gjestdal på pinne nr 4,5. Istedet for å strikke størrelse 4 år(som jeg hadde tenkt) strikker jeg nå størrelse 1 år, og den ser ut til å bli ganske stor!

 Jeg elsker fargekombinasjonen, men lurer på om jeg heller skulle tatt små røde og hvite striper, og brede blå striper. Men jeg strikker videre på den orginale ideen!
Når jakken er ferdig skal jeg strikke en lyseblå ribbestrikket bukse til(også fra Nøstebarn). Da har jeg faktisk et av høstens ullsett i boks:-)

Et lite smil fra lille G til deg:-)
Jeg rakk akuratt å knipse et bilde når han tok på seg lua til pappan;-)

8 Kommentarer:

Klokken 4/07/2013 , Blogger LisaM sa ...

Flotte farger!
Gleder meg til å se jakka ferdig☺

 
Klokken 4/07/2013 , Blogger Siljes kreative rom sa ...

Så fin fargekombinasjon! Eg er stor fan av nøstebarn sine mønster, men har alltid brukt "orginalgarnet"! Spennande å sjå det du strikker i anna garn! Gleder meg til å sjå resultatet!

Silje

 
Klokken 4/08/2013 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Skikkelig fin fargekombo der.
Og så hærlig bilde av lille G.....ser ut som håret hadde vokst noe inni hampen siden sist ...he he

Klem,Kjersti

 
Klokken 4/08/2013 , Blogger DoktorIngrid sa ...

Fargekombinasjonen liker jeg kjempegodt! Det blir bra, dette:-)

 
Klokken 4/08/2013 , Blogger lenapenas-verden sa ...

Så mye fint du lager. Har linket et lueinnlegg til bloggen din :)

http://lenapenas-verden.blogspot.no/2013/04/paskens-kreativiteter.html

Fin tirsdag til deg!

 
Klokken 4/09/2013 , Blogger Stinemorღ sa ...

Så flotte farger! Lekkert :)
Og helt fantastisk bilde av lillegutt.

klem

 
Klokken 4/13/2013 , OpenID pringelinghobby sa ...

Så flott fargekombo på jakken! Og for en nydelig liten gutt du har! Han var virkelig helskjønn i den lua!

 
Klokken 4/16/2013 , Blogger Gry Hege sa ...

Så flotte farger du har brukt på den jakken. De passet godt sammen :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start