Våren....

4/06/2013

Våren....

 .....er her og snart kommer sommeren!
De siste ukene her på Østlandet har vært fantastisk fine og vi har brukt mye tid ute! Herlig med sol og vårfølelse!

Da vi var i Barcelona for noen uker siden ble det litt shopping i tillegg til all sightsing og kafebesøk, og mest shopping ble det til lille G. Endelig fant jeg klær jeg liker og jeg grep muligheten og shoppet sommergarderoben til lille G.
Stilen er helt klart Emil i Lønneberget:-)

 Visa kortet gikk varmt på Zara. De har utrolig mye fint til små gutter!
Herlig linskjorte i en fin blåfarge.



 Det er mye lyse klær i denne sommergarderoben og det passer jo bra når lille G elsker å leke med vann, sand og grus??? 
Jeg er ikke så nøye på sånt. Jeg har da vaskemaskin!!!!


 Pappan fant årets vårjakke på Zara. Og jeg kjenner igjen pappan sin stil i lille G sin nye jakke. Kanskje ikke så rart at valget falt på denne da?

 Herlige detaljer og kul print på baksiden!


Nå vil vi ha mer sol og varme. Vi er klare!
Ha en herlig lørdags kveld!

1 Kommentarer:

Klokken 4/06/2013 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Så mye fine klær!! Den første Emilhabitten va jo bare helt nydelig! Moro med shopping. :) God helg! Klem

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start