Barselgave

5/09/2013

Barselgave

 I dag har vi vært på besøk hos Jessica(damen bak bloggen Ekte interiør) & co og besøkt det nye familiemedlemmet deres. Ei nydelig liten jente! Duften av nyfødte er så god. Snuse snuse!
Vi hadde selvfølgelig med oss gave til den nyfødte og disse babysokkene ble til i går kveld og i dag tidlig!

 De er strikket i Merino Extra fine fra Drops og er utrolig myke!
Gleder meg til å få tilbakemeldinger på hvordan de oppfører seg i bruk.

 En enkel vest(pickles.no) strikket i en nydelig lilla farge med lyse treknapper var også en del av presangen. Denne strikket jeg for over et år siden, men den har blitt liggende i skapet uten å gjøres ferdig. Plutselig kom jeg på at den kunne bli fin til den lille jenta!


Ei rosa lue strikket i alpaca og silke. Oppskriften er fra boka "Myk start".
 
 Denne tunikaen har jeg vist frem tidligere, men jeg kunne ikke røpe hvem den var til i det innlegget:-)
 
 En jakke i Eskimo tweed til de kaldere dager er også gitt bort!

 Syntes fargen på denne rosa sammen med det brune og rustrøde var nydelig!

 Helt til slutt: Dette heklede vognteppet. Det er nesten litt obligatorisk å gi bort et teppe når noen får barn. Veldig koslig!

Alle gavene samlet!

Håper du har hatt en fin torsdag!

11 Kommentarer:

Klokken 5/09/2013 , Blogger Snuppesnella sa ...

Ååååå så mye fint du har både heklet og strikket ! Fine farger.
Det blir nok fint til prinsessen !

 
Klokken 5/09/2013 , Blogger Hildegunn sa ...

Wow, for en flott gave! Heldige lille prinsessa som fikk dette :-)
Ha en fin helg!!

 
Klokken 5/09/2013 , Blogger Guro sa ...

Nydelige gaver :) Jeg synes du er så utrolig flink med farger!

 
Klokken 5/09/2013 , Blogger Strikkehulen sa ...

Jeg likte virkelig godt lappene dine :)

 
Klokken 5/09/2013 , Blogger Yvonne sa ...

Så søte labbedeisene var!!

 
Klokken 5/09/2013 , Blogger SNILLPIKE♥ sa ...

Nydelige ting du strikker og hekler. Er innom bloggen din stadig vekk, men ikkje så flink å legge att spor etter meg. Skal prøve å bli flinkare.

Ei strålande flott helg til deg og dine.

 
Klokken 5/09/2013 , Blogger trudeanett sa ...

Kjempefine ting,hvilken oppskrift har du brukt på labbene?

 
Klokken 5/09/2013 , Blogger Jatte sa ...

Så mange fine gaver!!:) heldige de som får slike nydelige ting av deg!!

Ønsker deg en fin helg,
Klemmer fra Jatte♥

 
Klokken 5/09/2013 , Blogger Ruths datter sa ...

Du kor masse flott du har laget. så glade de må være som får så flotte myke ting.
Klem

 
Klokken 5/10/2013 , Blogger Ingunn sa ...

Jeg kan også være raus med rosen. Kjempefine nyfødt-gaver! Favoritten min er vognteppet. Tenk å få et slikt i barselgave!

Riktig god helg!

Klem fra Ingunn

 
Klokken 5/10/2013 , Blogger Stinemorღ sa ...

Så mye lekkert! Du er en flink altså :)

Ønsker deg en flott helg!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start