Et teppe får nytt liv!

5/03/2013

Et teppe får nytt liv!

 Et teppeprosjekt er nå rekket opp for å få nytt liv. Jeg startet på dette teppet i vinter, med tanke om at det skulle være et vognteppe i flettestrikk. Jeg kom ganske langt, og det hadde ikke vært så mange cm til før det var ferdig. Men jeg valgte å avslutte prosjektet og har nå 5 hele nøster Cortina soft som skal bli til noe nytt!

 Et nytt teppe skal strikkes etterhvert, men med annet mønster!
Tror jeg skal bruke Cortina Soft da også!


Nå ligger dette å venter på meg. 5 nøster hvit cortina, 2 store rosa knapper, et rosa nøste og pinne nr 8!
Målet er at dette prosjektet skal være ferdig i morgen klokken 16! Da er det bursdag og dette skal bli en av gavene. Ønsk meg lykke til!


3 Kommentarer:

Klokken 5/03/2013 , Blogger Siren sa ...

Lykke til:) Blir spennede å se hva det nye prosjektet er:)

 
Klokken 5/03/2013 , Blogger FruBoger - Frugan sa ...

Det blir spennende, lykke til! 24 timer, det skal vel gå!:D

 
Klokken 5/03/2013 , Blogger Rosehagen sa ...

Lykke til;)

Tøff som hopper ut i det, men det skulle vel gå!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start