Jeg klarte det!

5/04/2013

Jeg klarte det!

 Det er 1 1/2 time til vi skal være i bursdag, og jammen klarte jeg å bli ferdig med den siste bursdagsgaven!
Hva det er skal jeg vise senere i kveld, da kommer hele bursdagsgaven på bloggen her:-)

Jeg klarte ikke å sette på de rosa knappene jeg hadde valgt ut. Så til tross for at gaven er til ei ROSA jente, måtte jeg følge hjertet mitt, og hjertet mitt banker for treknapper!
Disse knappene er egentlig til ei seleullbukse til Gabriel, men jeg får vel tak i nye?

Knæsj rosa garn på detaljene klarte jeg heller ikke. Lavendellilla falt valget på tilslutt!
Nå skal merkelapper festes, så litt papir rundt og gaven er helt ferdig!

Nytt blogginnlegg med gaven kommer senere i kveld!

1 Kommentarer:

Klokken 5/04/2013 , Blogger Tove `blogg verden sa ...

Nydelige detaljer :D
Flink du er!!
Ha en fin kveld
klem Tove

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start