Nye lapper og ny 2 åring!

5/15/2013

Nye lapper og ny 2 åring!

 Jeg er igang med nye lapper til et vognteppe i herlige blåtoner!
Jeg hekler med Nepal fra Drops, og har 4 farger og kose meg med:-)

 Planen er å ha ensfargede grå/beige og de med alle 4 fargene . Tror det kan bli fint!
Ellers så skal jeg snart i gang med en ny bursdagsgave og fargene til denne blir: beige, naturhvit og kakigrønn! Tror det kan bli fint!

Ellers så er det en stor dag her i dag:
Gabriel fyller 2 år! Dette feiret vi stort i helgen, så i dag ble det feiring i barnehagen og hjemme ble favorittmiddagen servert: Kjøttboller med potetmos, fløtesaus og tyttebærsyltetøy! og til dessert ble det en muffins:-) Bursdagssangen har han hørt opp til flere ganger i dag, og han ville gjerne høre den "mere"!
Jeg titter på klokken akuratt nå og ser at om nøyaktig 40 minutter er det akuratt to år siden han kom til verden! Den beste gaven jeg noengang har fått!


 Mmmmm... Bursdagsmuffins!

Gratulerer med dagen gullet!
(og en klapp på skulderen til meg selv som fortsatt husker den ekstremt lange og harde "treningsøkten" det var å få deg ut i verden). :-) (Vel verdt det!)

6 Kommentarer:

Klokken 5/15/2013 , Blogger Rosehagen sa ...

Hei;)
Gratulerer med gullet som er to år;)Yngstesønnen her har også bursdag i dag;)
Så fine bilder;) og herlige lapper du har heklet. Jeg synes oldemorsruter er så fint;)

Ønsker deg en fin 16.mai og en flott 17.mai;)

Klem fra Ann-Mari

 
Klokken 5/15/2013 , Blogger Jatte sa ...

Gratulerer så mye med 2 åringen :D

Så fine farger på pleddet du hekler.. skal kjøpe meg litt garn imorgen å sette igang med ett teppe jeg også, må ha noe enkel håndarbeid på flyet når vi drar om en uke :D

Ha en knallfin Torsdag og 17.Mai!
Klemmer fra Jatte♥

 
Klokken 5/15/2013 , Blogger Ruths datter sa ...

Grattis med den skjønne gutten din. hekleteppet blir sikkert supert.
Klem

 
Klokken 5/15/2013 , Blogger Snuppesnella sa ...

Gleder meg til å se mer av teppet etterhvert. Fine farger !
Kanskje jeg hermer.... ;)
Skjønn gutt du har.

 
Klokken 5/16/2013 , Blogger Eli Kristin sa ...

Djeeeezes, så mye flott du produserer. Har du satt inn maskineri på krok og pinner eller? :)) Utrolig hvordan du finner tid til alt. Så mye flott, lekkert og variert i plagg og farger+++ Me like! :)

Fin dag til deg - og gratulerer så mye med flotte 2-åringen din! :D

Eli Kristin

 
Klokken 5/16/2013 , Blogger Lene sa ...

Koser meg stadig vekk her inne på bloggen din :) Du lager utrolig mye fint, og for hver bloggrunde skulle døgnet mitt hatt litt flere timer!

Ha en fin 17. mai feiring i morgen

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start