Nytt vognteppe

5/12/2013

Nytt vognteppe

 Nå er kropp og sinn pumpa! Etter å ha holdt på med bursdagsforberedelser siden klokken 08 i dag tidlig og hatt bursdagsfeiring her i huset sier kroppen stopp! Jeg burde egentlig gå å legge med, men litt rydding står igjen, samt egentid! Men det blir tidlig kvelden i dag, det er helt sikkert!

De siste dagene har jeg strikket på et vognteppe. Det er ventet to guttebabyer til verden i nærmeste fremtid og de må jo få gaver! Selvfølgelig blir de hjemmelaget:-)
Jeg fikk en ide om et teppe, og når ideer kommer må de settes ut i live!

 Teppet er strikket i Cortina Soft på pinne nr 8, og måler 58x73 cm.
Teppet ble til underveis med ulike typer mønstre. Det gikk like raskt å strikke som når jeg bruker striper for det skjer noe hele tiden!

Jeanssjerna mi er på:-)

Nå skal jeg fortsette på jakke til lille G. Husker du helårsjakken i lyseblått, rødt og hvitt? Det er den jeg skal ferdigstille. Akuratt nå er jeg på raglansfelling, altså: ikke så alt for mye igjen!

Ønsker deg en fin ny uke!

6 Kommentarer:

Klokken 5/12/2013 , Blogger LisaM sa ...

Gratulerer så mye med lille G!

Det vognteppet ble nydelig!
Tror jeg må spørre pent om lov til å herme....☺
Må bare få unna diverse andre ting først...

Ønsker deg en finfin ny uke!

 
Klokken 5/12/2013 , Blogger Jatte sa ...

Så nydelig vognteppe! Kjempefint bruke forskjellige teknikker slik :D


Ha en superduper ny uke -
♥Klemmer fra Jatte♥

 
Klokken 5/12/2013 , Blogger Rosehagen sa ...

Hei;)
Nydelig vognteppe du har strikket;)Virkelig effektfullt med striper i ulike mønster. Er bare så imponert over alt det lekre du tryller frem;)
Ønsker deg en fin uke;)

Klem fra Ann-Mari

 
Klokken 5/13/2013 , Blogger Guri sa ...

Fint teppe; koselig med noe som ikke er "likt alt annet" og derfor var dette ekstra fint. Passe røft til en gutt også :)

 
Klokken 5/13/2013 , Blogger Terese sa ...

Veldig fint teppe og veldig fint mønster. Du er kreativ. Veldig gøy å følge med på alt du lager. :)
Ønsker deg en fin uke:)

 
Klokken 5/14/2013 , Blogger Jannes lille sted sa ...

Kjempefint! Skal si du er rask til å produsere. Masse fine ting under her :)
Janne Merethe

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start