Shopping på en sommerdag...

5/18/2013

Shopping på en sommerdag...

 Dagen i dag har vært nydelig! Varm og strålende sol!
Vi brukte noe av dagen til shopping.
Lille G har fått litt nye klær. Jeg syntes det er gøy å finne fine klær til han. Jeg er IKKE fan av cars, angry birds osv... Da jeg fant dette på Lindex ble jeg glad:-)

 Jeans shorts, og gensere til kjølige morgninger og kvelder!
Solbriller ble også kjøpt. Lille G sliter med sterkt lys, men er ikke veldig glad i å ha på solbriller. Nå fikk jeg kjøpt noen nye og håper han kan venne seg til de etterhvert!

Det er også tid for solkrem, og jeg har benyttet meg av apotekets tilbud. 30% gir ganske mye avslag, og med en gutt med atopisk eksem, er det viktig med gode produkter.
Vichy er jeg veldig glad i og denne med faktor 30 hadde vi med til Egypt for noen år siden. Den var helt super. Ingen solbrenning og ingen flassing!
Vi planlegger syden ferie i år. Vi har ikke bestilt enda, men har tittet på turer til Kreta og Mallorca. Solkremen er ihvertfall klar!

Vi har kjøpt pavlijong i dag også! Egentig har vi lyst på vinterhage, men det blir enda noen år til, så da prøver vi med en pavlijong så lenge! En hjørnesofa i kunstrotting skal plasseres inni, sammen med masse lykter, selvfølgelig bord og et par stoler og kanskje en varmelampe(må bare kjøpe alt  først:-)(Bortsett fra lykter... Mannen har telt alle som står i boden og var i sjokk da han telte hele 18 stykker! Tenkt at jeg fortsatt har noen på loftet i garasjen og noen plassert både ute og inne;-).

I håp om å få sove litt lengere på morgningen har vi kjøpt lystett gardin til rommet til lille G. Jeg er lei av å starte dagen 05:30 hver dag og håper virkelig denne gardinen kan være min reddende engel!!!!

 Herlige strikkede gensere i maritim stil!

 Nå skal jeg ut på terassen å nyyyyyte solen med mitt glass med hvitvin:-) Mmmmmm.... Jeg elsker hvitvin i sola!
Etterpå blir det dessert: frukt og bær med vanlijesaus og sjokoladebiter og selvfølgelig Grand prix på tv!
Skal du se?

Dagens antrekk burde vært byttet ut med kjole eller shorts.....

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start