Skappel og bursdagshelg!

5/10/2013

Skappel og bursdagshelg!

 Så var det helg igjen....
I går bestemte jeg meg for å ta frem skappeljakken jeg strikket ferdig i vinter, men som jeg ikke har brukt. Jeg var ikke fornøyd!!!
Med små forandringer kan jeg nå bruke den:-)

 Jeg heklet på en kant og lagde snorer over brystet! Mye bedre enn jakken var uten!

 Jakken er strikket i en tråd verdi og en tråd alpaca fra Drops på pinne nr 7!

Søndag blir det bursdag her i huset! Gabriel fyller 2 år til uken og det skal feires!
Med et 20 talls gjester blir det livat i heimen;-)
Jeg skal bake litt forskjellig, og nå har jeg kjøpt sugar paste for første gang og gleder meg til å prøve å lage figurer! Jeg kjøpte 2 former også, en elefant og en sjiraff! I tillegg til dette kjøpte jeg fargepaste i fargen blå. Lyseblå glasur på cupcakes blir bra!
Ha en fin fredag!

1 Kommentarer:

Klokken 5/14/2013 , Blogger Jannes lille sted sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start