Terassen er klar og jeg er SÅÅÅÅ FORNØYD!!!!

5/26/2013

Terassen er klar og jeg er SÅÅÅÅ FORNØYD!!!!

 Puuuh! Endelig ferdig med terassen. Hele dagen i dag har gått med til dette prosjektet: Sette opp pavilijong og skru sammen hagemøblene! Klokken 22:00 var vi endelig ferdig! Naboene våre har klart å vaske terassegulvet, beise det, sette opp paviljong(en enklere variant enn denne) og sette på plass alle møblene!!!! Det sier litt om hvor mye tid det tar med barn ved siden av et slikt prosjekt!

 Jeg er så fornøyd! Jeg blir ikke ferdig med å beundre det. Jeg har vært imot paviljong så lenge, men nå gav jeg etter og jeg lurer på hvorfor vi ikke gjorde dette før???


 Paviljongen kjøpte vi på Fix, mens sofa gruppen er fra plantasjen. Liker at den er litt høy slik at vi kan få stolene våre rundt bordet også!

 Gleder meg til mage gode middager her fremover!

Og når kvelden kommer er det bare å dra for og nyte et glass vin eller to!


10 Kommentarer:

Klokken 5/27/2013 , Blogger Har en drøm... sa ...

KJempefint!!
Blir nok noen fine sommerdager der ja:)

 
Klokken 5/27/2013 , Blogger Tinashjerterom sa ...

Lekkert!!

 
Klokken 5/28/2013 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Dette ble veldig bra! Og så deilig med sofa i spisehøyde, det skulle jeg gjerne også hatt. Gleder meg til grillings her til sommeren! ;)

 
Klokken 5/28/2013 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Det ble så bra dette! Skikkelig deilig følelse å sitte inni der. Her blir det snart grillings, og kanskje reker og hvitvin på damene?;-)

 
Klokken 5/29/2013 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Det ble kjempe fint! Har selv laget platting og satt opp paviljong og nye utemøbler. Så jeg kjenner følelsen; )

 
Klokken 5/29/2013 , Blogger G-Anette sa ...

Hei igjen, beklager seint svar - har vært sånn på farten siden i går :)
Jeg strikket den nest minste størrelsen av jakken. Det gikk da med 250 gram garn. (2,5 nøster)

Så flott det ble med paviljong! Åh, mye man ønsker seg altså.. :)

Fin kveld til deg
Klem

 
Klokken 6/01/2013 , Blogger Lene sa ...

Å, dette blei ordentlig lekkert :) Jeg ser at jeg angrer på at jeg kjøpte standarden med bord og stoler, høy sofa var jo genialt. Jeg får ønske meg større veranda ;)

 
Klokken 6/02/2013 , Blogger Lykke i mitt hjerterom sa ...

Oj,så fint dette ble.
Flink dere er.
Ha en fin ny uke.
Klem Christina

 
Klokken 6/06/2013 , Blogger Bente sa ...

Så utrolig fint! Sommeren kan lett forlenges i begge retninger med en så fin paviljong. :)
Jeg har bladd meg bakover i bloggen din og kost meg veldig underveis. Masse fin inspirasjon!

 
Klokken 6/09/2013 , Blogger Stinemorღ sa ...

Så lekkert!
Her kan dere kose dere masse :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start