Et dykk i bildearkivet....

6/27/2013

Et dykk i bildearkivet....

 ......tok meg med til dette bildet. Ganske koslig. Jeg husker dette øyeblikket som det var i går!
Det var i juli 2011, en regntung dag med masse torden og lyn. Jeg var inne i min permisjonsboble med en baby på 2 måneder. Hadde fortsatt ork og energi til å dandere med ulik pynt. I dag er det litt enklere pynt på bordet!, men kanskje på tide å bytte litt pynt igjen??? Jeg ble inspirert!


Ellers så må jeg tipse om denne kjolen! Den kommer til å bli brukt mye denne sommeren. Dette bildet er tatt forrige fredag(med iphone, så litt dårlig kvalitet) da jeg skulle på sommerfest på jobben. Med litt røffe kilehel sko og sort skinnjakke ble den ganske kul. Men den kan lett gjøres både flott og søt:-) Jeg kjøpte den på H&M for kroner 199,-!!!! Et kupp!

Nå er det en arbeidsdag igjen før vi tar noen ukers ferie! Det skal bli veldig veldig godt!!!!

2 Kommentarer:

Klokken 6/27/2013 , Blogger Ruths datter sa ...

Stilig kjole. denne passet du godt i.
Klem

 
Klokken 6/28/2013 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Du er kjempefin i kjolen!!! :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start