Fortsatt litt stor!

6/23/2013

Fortsatt litt stor!

 Nok en gang har jeg prøvd meg ut med garn og størrelser, og dette var mitt andre forsøk på en lue til tantebarnet mitt(den er en del av en bursdagspresang).
I dag gikk lille G endelig med på å prøve den for meg, guttene er like gamle, noe motvillig.
Rett etter at den var tatt på, var den på vei av igjen!

Jeg har strikket med dobbel tråd Oda garn fra Europris, gikk ned en del masker, men den er fortsatt litt stor, så da får jeg prøve med enkel tråd neste gang!

 "Nå er det nok". Luen er av:-)

Men...........
.....jeg fikk lurt den på igjen, og fikk tatt dette nydelige bildet av herligheten min!
Denne luen blir liggende å lagres til hodet hans har blitt litt større, og tantebarnet skal få en ny!

Jeg holder på med voksejakken og den vokser sakte men sikkert!
Gleder meg til å bli ferdig, selv om jeg ser at det blir en stund til.
Husker du foressten at jeg etterlyste en spesiell lys blå farge fra Gjestdal babyull? Den er nok tatt ut av sortimanget, men nå har jeg funnet helt lik farge i Hverdags fra Du store alpakka, og det er denne jeg bruker på voksejakken sammen med beige! Herlig å finne fargen igjen, og jeg skal nok lage flere ting med nettopp denne fargen og garnet!

Håper du får en fin søndag!

1 Kommentarer:

Klokken 6/24/2013 , Blogger DoktorIngrid sa ...

Litt stor kanskje, men veeeldig søt!
:-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start