Sommerferien er i boks!!!!

6/09/2013

Sommerferien er i boks!!!!

 Endelig har vi bestilt sommerferie og i år skal vi endelig til varmere strøk igjen!
Det er 3 år siden sist vi var på badeferie, da var det bryllupsreise. Denne gangen blir det familieferie og det blir lille G sin første flyreise!

 I 1 uke skal vi bo på dette vakre hotellet på Kreta.
Vi er litt i seneste laget, men det var fortsatt litt ledig.
Vi har bestilt dobbeltom med privat basseng. Det kan være deilig på kveldstid etter lille G har lagt seg.


 Som jeg gleder meg til å bade! I denne familien er alle badenymfer, så jeg regner med at alle 3 vil være mye i vannet....


 Flotte og freshe rom!


 Spa har de også. Kanskje det blir en behandling på meg?


Jeg kan nesten ikke vente!!

4 Kommentarer:

Klokken 6/09/2013 , Blogger Ruths datter sa ...

Her ser det virkelig supert ut. Noe å glede seg til.
Klemz

 
Klokken 6/10/2013 , Blogger Har en drøm... sa ...

Looking good!!
Enjoy ♥

 
Klokken 6/10/2013 , Blogger Martine Nomell Strøm sa ...

Hit fikk jeg veldig lyst til å reise!! Hvor på Kreta er det, og hva heter hotellet? Utrolig deilig med eget basseng, særlig når man reiser med småttiser:)

 
Klokken 6/11/2013 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Det ser helt fantastisk ut og jeg gleder meg til å se hvordan det er! Hotellet heter Avra Imperial beachresort & spa. Det er ving som har det. Det ligger på et lite sted som heter Kolimbari. Har en kollega som var der i fjor og som skal tilbake i år også! Så det lover bra

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start