Hvor er alle ullbuksene???

7/30/2013

Hvor er alle ullbuksene???

 Mens jakkene kommer raskt av pinnene lurer jeg virkelig på hvor det blir av ullbuksene jeg MÅ strikke til barnehagens høst og vintersesong?
Det er visst mye mer morro å strikke jakker tror jeg;-)

 Denne jakken er som den forrige en barselgave. Denne gangen strikket i Lima fra Drops. Det er første gangen jeg strikker med dette garnet og jeg likte det veldig godt. Mykt og lett!

 Man skulle tro jeg var lei disse jakkene nå?
Neida... Jeg har startet på enda en. Denne gangen til Gabriel.

 Jeg bruker en del tynnere garn denne gangen og fargen er nougat....

Ha en fin kveld!

13 Kommentarer:

Klokken 7/30/2013 , Blogger Ellen Kristin sa ...

Det er uten tvil artigere å strikke jakker/gensere enn bukser;) har nettopp strikket en genser i Lima selv, nydelig garn! Jakken du har strikket ble kjempefin :)

 
Klokken 7/30/2013 , Blogger Ellen Kristin sa ...

Glemte å spørre hvilken pinnestr du brukte? :)

 
Klokken 7/30/2013 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Takk:-) Jeg brukte nr 5.5

 
Klokken 7/30/2013 , Blogger Line Kristin sa ...

Du er veldig rask til å strikke, eg er imponert! Kor mykje vil du ta (sånn ca) for en heil ulldress i ca str. 56/62? Eg får en liten i januar, barn 4 men har KUN hatt sommerbabyer, så dette blir noe nytt...

 
Klokken 7/31/2013 , Blogger Lene sa ...

Kjempefine jakker du har strikket i det siste. Du er ikke den enste som skygger unna ullbuksene.... Venter i det lengste og ender som regel opp med å kjøpe;)

 
Klokken 7/31/2013 , Blogger Tonje S. H. Spjelkavik sa ...

Nydelige jakker! Bruker du dobbel tråd? Hvilken oppskrift tar du utgangspunkt i?

 
Klokken 7/31/2013 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Takk for hyggelig tilbakemelding! Jeg tar desverre ikke bestillinger på slike plagg. Det blir så liten tid og har mye som skal gjøres klart til den lille her i huset:-)

 
Klokken 7/31/2013 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Takk:-) Jeg bruker enkel tråd(ihvertfall på disse). Men ofte litt tykkere garn. Jeg har tatt utgangspunkt i Enkel jakke fra Pickles....

 
Klokken 7/31/2013 , Blogger Mie sa ...

Fantastisk! Du er en racer på disse jakkene! Jeg har nettopp handlet inn cortina soft til en slik jakke, inspirert av deg! Det er neste prosjekt ut! Digger forresten den nougatfargen - hvilket garn er det?

 
Klokken 8/01/2013 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Kjempe fine jakker du lager. Er som deg, treg på bukser. Er 5 cm på det første benet, og har vært så langt på samme benet siden helgen;)

 
Klokken 8/01/2013 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Kjempe fine jakker du lager. Er som deg, treg på bukser. Er 5 cm på det første benet, og har vært så langt på samme benet siden helgen;)

 
Klokken 8/01/2013 , Blogger Renata sa ...

Hei, først og fremst vil jeg si til deg Gøril, du har en helt utrolig bra blogg med SÅÅÅÅÅÅ mye innspirasjon og flotte bilder. Jeg har også vært og kjøpr meg cortina soft for å herme litt. Vet ikke helt om det blir elefanter eller traktorer på enda. Jeg er utrolig glad i å strikke ullbukser jeg, haha. Tok opp jakke oh genser strikking etter at jeg kom over bloggen din for LEEEEENGE siden, og med 4 barn er det nok folk å strikke til...
Som sagt, tusen takk for en flott blogg...

Så til Line Kristine. Gratulerer med 4 barn. Du har masse kos og se fram til.. Send meg gjerne en mail ang dress så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg.(håper dette er greit for deg,Gøril)
morogde4ungene@hotmail.no

Hilsen Renata

 
Klokken 1/29/2014 , Blogger swimzy sa ...

Åh så utrolig flotte jakker du strikker! :) Noe så lekkert å så flotte farger! :)

klem fra swimzy

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start