Kreta

7/11/2013

Kreta

 Vi er hjemme igjen etter en herlig uke på Kreta!
Jeg skal ikke skryte å si at vi har sett så mye av denne greske øya, men at vi har badet og kost oss, det kan jeg skryte av!

 Det ble kun med kveldsturer til stranda. Lille G var storfornøyd med å bade i bassenget og badet non-stop! 
Hotellet var kjempefint og jeg kan virkelig anbefale det. Flere bilder og litt mer info skal jeg komme tilbake til!


 Et par runder med strikking fikk jeg til på kveldstid og de to dagene jeg var på rommet mens lille G sov. Vi hadde rom med privat basseng så litt bading, litt stikking gjorde seg:-)
Jeg hadde med meg noen nøster Paris bomullsgarn og kom godt i gang med et "På veg helseteppe"(oppskrift fra Pickles).


0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start