Marineblått og hvitt....Endelig!

7/23/2013

Marineblått og hvitt....Endelig!

Endelig er jeg ferdig med en jakke i marineblått og hvitt. Dette har jeg snakket om leeenge!
Nok en gang er det enkel jakke fra Pickles som har blitt strikket, denne gangen uten hette, litt mer lik orginalen!


 Jeg har strikket med garnet Andes fra Drops på pinne nummer 8. Denne gangen fulgte jeg størrelse 1-2 år og tror den ihvertfall vil passe et par måneder utover høsten.

 Den blå fargen er dyp og går nesten over i svart... Litt vanskelig å få frem fargen på bildet, men det ble veldig fint!

Nå må strikketøyet hvile for jeg skal ut å plante x antall tujia planter!
Kanskje rekker jeg noen runder med heklenålen før jeg legger meg. Holder på med et festlig og fargesterkt lappeteppe:-)

5 Kommentarer:

Klokken 7/23/2013 , Blogger Marianne-db sa ...

Så fin jakke i maritime farger!

 
Klokken 7/23/2013 , Blogger Emma og mamma sa ...

Nydelig jakke! Blir utrolig inspirert av strikkingen din :)
Kos deg i sommernatten

Camilla

 
Klokken 7/25/2013 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Hei!
Jeg skjønner ikke hvor rask du er til å få ferdig det ene prosjektet etter det andre! Dette var en flott jakke!
Har tenkt å prøve meg på noe slikt selv, men er ingen dreven oppskriftsleser, men pickles sine er vel overkommerlige!
Lykke til med plantingen!
Selv strikker jeg på en rillestrikket bukse, men med laber motivasjon blir det ikke mange omgangene om dagen her;)

Silje

 
Klokken 7/25/2013 , Blogger LisaM sa ...

Jøsses så mange jakker du produserer!
Kjempefine alle sammen!:)

 
Klokken 7/30/2013 , Blogger Stinemorღ sa ...

Du er effektiv :)
Tøff jakke - flotte farger sammen ✩
Fortsatt god sommer!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start