Nok et dykk i bildearkivet....

7/01/2013

Nok et dykk i bildearkivet....

 I påvente av noen ferdige strikkeprosjekter å vise frem har jeg nok en gang gått tilbake i tid og sett på gamle bilder! 
Jeg elsker disse bildene fra kjøkkenet. Herlig sommerfugllavendel, og hvite lykter på kjøkkenbordet!

 Bildene er fra i fjor, men den samme potten har også i år sommerfugllavendel i seg. Nå står den på et bord ved inngangen vår!


 Neste strikkeprosjekt kommer på bloggen ganske snart. I kveld regner jeg med!
Jeg holder egentlig på med en voksejakke til lille G, men jeg måtte ta en liten pause og strikke en jakke til tantebarnet. Broren fikk jo en enkel jakke med hette til bursdagen sin, og jeg fant ut at storesøster også måtte ha en. Denne er i knæsj rosa og hvit! Akuratt som hun liker det. Holder på med de siste cm på hetta nå, og regner med at den er klar i løpet av kvelden!
Jeg har også planlagt 3 nye prosjekter til lille G:
- Enkel jakke med hette også til han(i marineblå og hvit)
- Oslo anorakk i lyseblå og brun med moods of norway traktorer på
- Jakke med dobbel perlestrikk(inspirert av G- Anette)

Jeg ser at jeg også må komme igang med ullbukser til høsten og vinteren, også skal jeg strikke en nøstebarn dress! Det blir hektisk fremover;-)

Men nå står hele huset å venter på å få en skikkelig vask!
Jeg har sendt avgårde mann og barn på hyttetur så jeg har hele huset for meg selv!
Nå skal vaskebøtta fylles med vann og såpe og huset skal bli rent og fint!

Ha en fin dag!

1 Kommentarer:

Klokken 7/01/2013 , Blogger Jatte sa ...

Sommerfugl lavendel er så skjønt.. og lukter jo himmelsk!! kos deg med husvasken..

Ønsker deg en superfin Tirsdag,
★♥Klemmer fra Jatte♥★

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start