Traktor anorakk

7/11/2013

Traktor anorakk

 Endelig kunne jeg ta frem ullgarnet igjen og fortsette på Oslo anorakken med traktorer på. Jeg startet på denne før vi reiste til Kreta men regnet med at det ville bli for varmt med ullstrikk der nede. Nå er jeg igang igjen!

 Utgangspunktet for genseren er Oslo anorakken til Pickles, men jeg har valgt å gjøre noen endringer.
Jeg har droppet å strikke den lengere bak og jeg hopper over hetta. Det betyr at så fort den siste armen er ferdig er det bare bolen igjen før genseren er ferdig!

Også denne gangen strikker jeg med Cortina Soft, og jeg bruker pinne nummer 7. Strikker størrelse 3/4 år, og er spent på hvordan størrelsen blir!

Traktordiagrammet har jeg funnet på Strikkesida på facebokk, men jeg har lagt til noen brune striper både før og etter traktorene!

Ønsker deg en riktig god helg!

3 Kommentarer:

Klokken 7/12/2013 , Blogger Hildegunn sa ...

Stilig med traktorbord på genseren, tror dette blir veldig bra!! Ønsker deg en fin helg :-)

 
Klokken 7/12/2013 , Blogger Marion T sa ...

Denne tror jeg blir kjempetøff :)

 
Klokken 7/12/2013 , Blogger Ruths datter sa ...

Dette blir stilig.
Klemz

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start