Fargerikt ferieprosjekt er (nesten) ferdig!

8/01/2013

Fargerikt ferieprosjekt er (nesten) ferdig!

 Da vi var på hytta på Tanum Strand i Sverige i sommer, hadde jeg plutselig strikket opp prosjektene mine, jeg hadde ikke noe særlig garn igjen og heller ikke noe utvalg i pinne størrelser.
Men et par nøster med lyseblå cortina soft og en heklenål nummer 6 hadde jeg tilgjenglig.
Da bestemte jeg meg for å starte på et fargefullt lappeteppe.
Jeg har heklet en rute her og en rute her, og nå er teppet nesten ferdig!

 Jeg ble veldig fornøyd med de sterke og friske fargene, til tross for at jeg egentlig liker de litt mer duse og naturtroe fargene.
Alt garn er Cortina soft, og jeg har brukt ca 3 nøster av hver farge.


Teppet mangler bare en heklekant rundt, og den blir i hvit, som også er rundt rutene.
Dette blir godt å ha med i vogna på turer til høsten!

2 Kommentarer:

Klokken 8/01/2013 , Blogger Renata sa ...

Så utrolig fint teppe.
Synes fargene var veldig fine jeg...

Fin kveld,
hilsen Renata

 
Klokken 8/02/2013 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Kjempe fint teppe! Jeg synes det er fint med litt farger til de små! Rene og fine farger, selv om jeg som deg, oftest velger de duse farger på prosjektene mine!
Jeg har blitt så inspirert av alle de flotte jakkene du strikker, nå har jeg satt meg ned med oppskriftsbøkene mine og se om jeg forstår noe av dem.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start