Retro skappel!

8/29/2013

Retro skappel!

 Endelig ferdig med min nye RETRO skappel.
Syntes den ble ganske så kul og gleder meg til å ta den på når det blir litt kjøligere fremover!
Det er så morro å skape ting selv!

 Denne jakken har ingen spesielle detaljer enda, men vi får se om det ikke kommer i fremtiden. Liker at plaggene blir litt personlige.

 Jakken er strikket i puno på pinne nr 8.
Jeg la opp 70 masker på bakstykket, 36 masker på hvert av forstykkene og startet med 32 masker på armene.


Nå skal jeg pakke siste rest av sekken. I morgen bærer det av gårde på teambulding med jobben, og vi vet ikke hvor vi skal. Men jeg tror vi skal sove ute i lavo. Sovepose og liggeunderlag stod med STORE BOKSTAVER på pakkelisten;-)

5 Kommentarer:

Klokken 8/29/2013 , Blogger Lene sa ...

Denne var bare rett og slett kul! Skjønner godt at du gleder deg til å bruke den i høst. Morro å se den i en annen variant og liker det du har gjort med framstykkene.

 
Klokken 8/29/2013 , Blogger Stinemorღ sa ...

Den ble virkelig råflott!
Flotte farger - digger de :)

God helg,
klem

 
Klokken 8/30/2013 , Blogger Strikkehulen sa ...

Utrolig stilig jakke!

 
Klokken 8/30/2013 , Blogger Jatte sa ...

Den ble utrooolig tøff :D
Digger fargene!

Nyt helgen,
Klemmer fra Jatte♥

 
Klokken 9/03/2013 , Blogger synnøve sa ...

Hvor mange nøster trenger man til denne jakka? Har du laget din egen vri på halsen? Hvordan felte du der?

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start