Retrojakke = snart ferdig!!

8/28/2013

Retrojakke = snart ferdig!!

 Husker du disse fargene?
De er veldig snart en ferdig Retrojakke! Ja for med disse fargene ble det skikklig retro preg! Men jeg er glad i brunt og beige, og begynner å bli veldig fornøyd med fargevalget.


 1 bakstykke, 2 forstykker og 1 arm er ferdig. Den siste armen er på vei og da gjenstår festing av maaaange tråder, monstering, strikking av to lommer og litt sying!
Gleder meg til å bli ferdig og kunne begynne å bruke herligheten!


 Jeg kommer til å ha rester igjen og da har jeg bestemt at det blir en ny lue til meg selv:-) Puno må jo være deilig å ha på hode?!


 Lappen på bilde er en liten detalj som skal få være med på jakken. Håper det blir like bra som jeg tror:-)
I morgen kan jeg forhåpentligvis vise frem en ferdig jakke!

Ha en fin dag


1 Kommentarer:

Klokken 8/28/2013 , Blogger DoktorIngrid sa ...

Den blir råfin!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start