Høstens vest - lager....... så langt!

10/24/2013

Høstens vest - lager....... så langt!

 Heisann!
I går kveld ble enda en nøstebarn ferdigstrikket og allerede i dag har den vært i bruk!
Jeg tenkte jeg kunne vise frem de vestene jeg har strikket i år, hvilken kvalitet de har og hva jeg liker og ikke liker ved de ulike!

 Her alle 3. Den lyseblå er strikket i Sandnes alpakka og har søte bilknapper i tre, kjøpt på ebay.
Den andre vesten er strikket i kongeblå alpakkasoft fra Nille og har kokosknapper fra Drops. Den tredje er strikket i beige alpa fra Europris og har herlige treknapper fra Drops.


 Denne lyseblå er min absolutte favoritt. Den har en fantastisk farge: ganske lys, men med hint av mørkere toner. Den er strikket i enkel tråd og er fantastisk myk og god. Bilknappene er et pluss når man har en bilgal gutt!


 Denne kongeblå er også en deilig vest. Denne er strikket i Alpakka soft fra Nille og består av 60% acryl og 40% alpakka. Jeg liker fargen og syntes garnet er mykt og godt!

 Denne tredje har ikke vært i bruk enda. Jeg syntes den blir litt for tykk når man bruker dobbel tråd, så det må jeg huske på neste gang. Garnet er alpa fra Europris.

 En herlig liten ullsamling!

Ønsker deg en god kveld!

7 Kommentarer:

Klokken 10/24/2013 , Blogger Ruths datter sa ...

Disse vestene du lager ser kjempegode ut.
Klem

 
Klokken 10/24/2013 , Blogger Inger Johanne sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 
Klokken 10/24/2013 , Blogger Inger Johanne sa ...

Nydelige vester med fantastisk flotte farger!
Klem fra nord

 
Klokken 10/25/2013 , Blogger Strikkehulen sa ...

Greit å ha et lite vestlager når kulden melder seg :) Fine farger!

 
Klokken 10/27/2013 , Blogger Camilla sa ...

Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

 
Klokken 11/03/2013 , Blogger Bente sa ...

De var kjempefine:)) har en liten gutt selv, hvilken oppskrift har du brukt? Legger meg til som følger:)
Bente

 
Klokken 2/01/2014 , Blogger Eline sa ...

Hei :) Kjempe fine vester! Hvilken oppskrift har du brukt? :-)
Eline

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start