Hvem hadde trodd........

10/23/2013

Hvem hadde trodd........


 ........................at jeg skulle få dilla på retrofarger??? 
Ikke jeg ihvertfall!!! Men jeg er solgt. Etter at jeg så hvor fin lille G var i sin 70-tallsjakke i retrofarger var det bare å fortsette!

 Her er nok en 70-tallsjakke, men dette er en julegave.
Jeg strikker med Sterk fra Du store alpakka og bruker 4 forskjellige farger:
812 - Grønn
806 - natur
824 - mellombrun
835 - gul

 Denne gangen strikker jeg størrelse 3-4 år på pinne nr 4,5.

 Jeg liker fargene godt og syntes de mikser seg fint sammen:-)

Innimellom jakken strikker jeg også en ny vest til lille G. Nok en gang er det nøstebarn oppskriften. 
Jeg har tatt frem en vest fra i fjor som fortsatt passer og disse vestene brukes så mye! 
Fyll på lageret sier jeg bare!

Ha en fin ettermiddag!

5 Kommentarer:

Klokken 10/23/2013 , Blogger Rosehagen sa ...

Hei;)
Bare så utrolig nydelig strikketøy du har. Nydelige farger;)
Flotte bilder;)

Fin kveld til deg;)

Klem fra Ann-Mari

 
Klokken 10/23/2013 , Blogger Inger Johanne sa ...

Nydelige farger!

 
Klokken 10/23/2013 , Blogger Jatte sa ...

Så herlige farger, perfekte høstfarger dette her, passet jo flott inn i interiøret også ;))

Ha en god natt og en riktig fin Torsdag,
Klemmer fra Jatte♥

 
Klokken 10/24/2013 , Blogger AlottesVerden sa ...

Fantastisk fine farger....heldig den som finner denne under treet :)
Likte veldig godt lysestaken din også...flott med høstlige farger inne i

Ha en fin uke videre
Ann-Charlotte

 
Klokken 11/02/2013 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så utrolig flotte bilder!!
Nydelige farger ♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start