Luksus pannebånd

10/10/2013

Luksus pannebånd

 I går kveld fikk jeg nytt pannebånd. Et luksus pannebånd.
Pannebåndet er strikket i perlestrikk. Det gir en utrolig fin effekt syntes jeg.

 Jeg syntes det var på tide å prøve Baby alpaca yak garnet jeg kjøpte fra tyrkia og jeg ble ikke skuffet.
Pannebåndet er så utrolig mykt og så langt har jeg ikke kjent noe kløe.

 Kokosknappene med gull er fra Du store alpaka.

  Pannebåndet strikket jeg med dobbel tråd på pinne nr 7.

Jeg er mektig imponert over garnbutikken i tyrkia og DHL.
I går ettermiddag viste jeg frem garn jeg bestilte. Det ble bestilt i går. 
Klokken 11 i dag fikk jeg telefon om at garnet var forsøkt levert hjemme hos meg.
Jeg ringte opp sjåføren og tilfeldigvis var han i gaten der jeg jobber, så klokken 12:45 hadde jeg garnet i hendene mine! WOW!!!!

 Så nå har jeg masse masse deilig garn her hjemme! Og nok en gang skuffet det ikke.
Jeg gleder meg til å ta fatt på sakene!
Og snart er det helg også:-)

(Garn:Baby alpaca yak, Ascot alpaca og cashmere silk)

6 Kommentarer:

Klokken 10/10/2013 , Blogger Ellen Kristin sa ...

Gurimalla som du produserer! Like spennende hver gang du har et nytt innlegg :)

 
Klokken 10/10/2013 , Blogger Rosehagen sa ...

Bare så imponert over hva du rekker;)
Nydelig pannebånd;) og nå er det jo på tide å finne frem varme hodeplagg.
Spent på det nye prosjektet ditt;)

Klem fra Ann-Mari

 
Klokken 10/11/2013 , Blogger Silje sin blogg sa ...

Flott pannebånd! Et slikt er jo kjekt til seg selv og som smågaver;) det gjorde seg med de knappene,)

 
Klokken 10/11/2013 , Blogger Ina sa ...

Du strikker så mye fint! Måtte du betale moms på garnet du kjøpte fra Tyrkia? :)
Ina

 
Klokken 10/12/2013 , Blogger Anette sa ...

Masse fin inspirasjon på bloggen din!! Er du fornøyd med garnet fra Tyrkia? Jeg er litt skeptisk til å bruke blandingsgarn når jeg strikker. Liker helst rene produkter. Hva tenker du?

 
Klokken 10/12/2013 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Jeg er stort sett fornøyd med garnet fra Tyrkia, men jeg er ikke redd for å bruke blanding eller andre kvaliteter enn ull. Jeg syntes det er spennende å prøve noe nytt. Elsker å prøve forskjellig garn. Har strikket masse til sønnen min i blanding og han klager ikke. Men selvfølgelig: smak og behag! Garnet jeg er aller mest fornøyd med fra tyrkia er Baby alpaca yak. Fantastisk mykt. Desverre har jeg hørt noen rykter om at de skal slutte med dette garnet:-(

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start