Nøstebarnvest

10/19/2013

Nøstebarnvest

 God morgen:-)
Jeg fikk sove lenge i dag... Herlig!
I går kveld ble denne lille vesten ferdig. Enda en nøstebarnvest, rett og slett fordi jeg elsker de.
De pynter opp de enkleste antrekk, og holder gutten min ekstra god og varm.
Denne gangen har jeg brukt en gjenganger når det gjelder farge: Beige. Jeg er så svak for den, både til meg selv og til lille G.

Vesten er strikket i dobbel alpha fra Trysil garn på pinne nr 5,5. 
De herlige treknappene er nok en gang fra Drops! Mine soleklare favoritter!

Ønsker deg en god lørdag!

3 Kommentarer:

Klokken 10/21/2013 , Blogger FruBoger - Frugan sa ...

-Og igjen flotte ullplagg og flotte bilder:)
Prøver med kameraet men er super amatør ennå:P
Du strikker mye flott!

 
Klokken 10/21/2013 , Blogger Siddis back home sa ...

Så flott den var! Happy Knitting!

 
Klokken 10/22/2013 , Blogger Mari Søttar Svendsen sa ...

Fin! Hvor mange nøster? :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start