Spisestuebord laget av gamle indiske båter!!!

10/21/2013

Spisestuebord laget av gamle indiske båter!!!

 Det var ikke i går det kom et interiørinnlegg på denne bloggen, men når man har fått nytt spisebord laget av gamle indiske båter; da må man blogge det!!!
 Jeg var ikke på utkikk etter et nytt spisebord. Jeg var igrunn fornøyd med det jeg hadde, men da jeg tilfeldigvis gikk forbi dette i en utstilling, begynte tankene å svirre.
Jeg ventet noen dager før jeg nevnte det for mannen, og han ville gjerne være med å se. Han likte det også!!
Da pappa senere samme dag kom på middag og han lurte på hva jeg ønsket meg til bursdagen min, fleipet jeg om dette spisebordet.
Vel, nå står jo bordet her. Bortskjemt sa du? :-)

 Stolene har vi hatt siden 2003, og jeg er fortsatt fornøyd med de. Kanskje vi kjøper et par nye, i en helt annen stil til å mikse med senere.
Men akuratt nå funker dette helt fint!

 Bordet er av merke Lodsh. De har utrolig mange kule ting. Ta en titt her


Gleder meg til å spise middag ved dette bordet i morgen:-)

2 Kommentarer:

Klokken 10/22/2013 , Blogger Hanne sa ...

For et fantastisk bord. Jeg digger det :D Gratulerer så mye med nytt bord :)

 
Klokken 10/22/2013 , Blogger LaLa`s Loft sa ...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det var nesten så jeg mista pusten, så nyyyyyyyydelig :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start