Theogenser nummer 2

10/13/2013

Theogenser nummer 2

 Da var Theogenser nummer 2 klar og denne gangen passer den. Det vil si at det ser ut som den passer. Gabriel nekter å prøve den, så det må jeg vente med til han skal ha den på.
Denne gangen har jeg strikket størrelse 4 år.
Jeg har også her brukt garnet Hexa fra DSA, og denne gangen gikk jeg opp til pinne nr 6.


 Knappene har jeg kjøpt på husfliden, men det er Drops som er leverandør av disse. Jeg elsker de!!!

 Istedet for brune striper, valgte jeg hvite på denne. Ganske så fornøyd med det sarte utrykket de gir!

 Glattstrikken og knappene gjør hele genseren fin!

 Nå blir det ikke flere Theogensere på en stund:-)
Men for en utrolig fin genser det er. Enkel og ren. Akkurat slik jeg liker det!

Genseren ligger klar til bruk!

4 Kommentarer:

Klokken 10/13/2013 , Blogger Beate sa ...

Flott genser, og den må jo være utrolig god! Jeg har bare tatt på det garnet, men noe så mykt og godt <3

 
Klokken 10/13/2013 , Blogger Hege sa ...

Så flott den var!
Den som hadde en liten en å strikke til...

 
Klokken 10/13/2013 , Blogger Terese sa ...

Utrolig fin genser og så koselig gråfarge.

 
Klokken 10/18/2013 , Blogger Romantikk-takk. sa ...

For en flott genser.:)
God helg.
Klem fra Mette.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start