Tyrkia shopping!

10/09/2013

Tyrkia shopping!


 Jeg er bitt av basillen og enda en gang har jeg klikket meg inn på iceyarns og plukket noen nøster hjem!
Denne gangen skal jeg prøve meg på et nytt garn!
Jeg har kjøpt 3 pakker med Ascot alpaca, som består av 20% alpaca, 40% merino ull og 40% acryl.
Fargene jeg valgte er de som står meg nærmest: beige, brun og creme. Jeg tror disse kan bli til noe fint:-)
8 nøster i hver pakke til kun 70 kroner!

 Om noen har erfaringer med dette garnet er det bare å rope ut! Jeg tar imot!


 Jeg kjøpte også en pakke med Cashmere silk. Dette garnet har jeg siklet på lenge. Dette består av 20% cashmere, 50% silke og 30% merino ull!
Ren luksus som jeg gleder meg til å prøve!


Og helt til sist måtte jeg ha med en pakke med Baby alpaca yak. Dette garnet har jeg skrevet om tidligere og det har blitt veldig populært blant annet hos de som strikker Dorthe produkter! Jeg hørte også at iceyarn skulle slutte med dette garnet, så da måtte jeg slå til!

I og med at bursdagen min nærmer seg, kan vi si at jeg har kjøpt bursdagsgave til meg selv!
Hipp hurra!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start