Bella Bella - Finished!!!!

11/24/2013

Bella Bella - Finished!!!!

 Endelig ferdig!!!
Jeg elsker å avslutte strikkeprosjekter, for da kan jeg begynne på noen nye:-)
Denne tunikaen har gitt meg hodebry, men jeg er glad jeg valgte å ikke gi meg, for nå er den ferdig!

 Jeg har brukt tynn alpakka fra Du store alpakka, og jeg har justert litt på pinnene. 2 1/2 og 3 er alt for smått for meg, så jeg valgte pinne 3 på rillekantene og resten på nr 3.5
Knappene er også fra Du store alpakka. Herlig perlemor med blomstertrykk!

Ujevn strikking, feil i bladmønsteret og noen ikke så pene justeringer bak gjør den langt fra perfekt, men jeg håper mottaker vil like den allikevel!

Nå skal jeg gjøre ferdig en lue til meg selv(det trengs om dagen) før jeg starter på en ny, også blir det ullbukse til lille G(tror jeg;-)).

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start