Den som ikke gir seg....

11/20/2013

Den som ikke gir seg....

.................. får det til til slutt!!!!
Etter x antall opprekkinger, begynner det nå å ligne en Bella tunika!
 Jeg strikker nå på 3. forsøket og selv her har jeg klart å rote litt. Men det ligner da blader? :-)
Det jeg gjorde for å finne motet til å starte på denne tredje tunikaen, var å skrive ned med tall og bokstaver akkurat hva jeg skulle gjøre. Linje for linje, og jeg skrev også ned om det var vrang eller rettsiden. Et mer idiotsikkert opplegg skal man lete lenge etter:-)


Jeg bruker tynn alpakka fra Du store alpakka og syntes fargen er helt nydelig!!!
Gleder meg til den blir ferdig og kan pakkes inn!
Ønsker deg en fin dag videre!

3 Kommentarer:

Klokken 11/20/2013 , Blogger Ellen Kristin sa ...

Kjedelig når det blir bare tull flere ganger, men de eventuelle feilene som er på den nå tror jeg det er bare du som ser;) nydelig farge!

 
Klokken 11/21/2013 , Blogger Snuppesnella sa ...

Alle gode ting er 3, og alle gode ting er tråd ! ;)
Godt du er på rett vei. Blir fin !

 
Klokken 11/21/2013 , Blogger LisaM sa ...

Heia heia! Detta blir bra!☺

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start