Dette har blitt et hatprosjekt!!!!

11/17/2013

Dette har blitt et hatprosjekt!!!!

 Som jeg gledet meg til å starte på denne Bella tunikaen. Men for et hat det har blitt!!!
Jeg bare surrer med mønsteret, og da blir jeg oppgitt!!!!

 Mønsteret er jo enkelt, men det krever litt konsentrasjon, og det er her jeg surrer.

 Den første raden med blader blir akkurat som den skal, og det er jo et utrolig fint mønster.
Men så kommer jeg litt lenger og har kanskje glemt å lage et kast eller ligende, og nå er det bare feil i bladene!!!!!! 
Men jeg skal strikke en tunika så løsningen blir å rekke opp, skrive ned mønsteret med tall og bokstaver, og starte på nytt!!!
Men først må jeg gjøre noe annet for å få litt mestringsfølelse igjen:-)

En enkel lue på pinne nr 6 i Soft alpakka fra Sandnes garn er godt i gang!

3 Kommentarer:

Klokken 11/17/2013 , Blogger LisaM sa ...

Huff da! Det er ikke morro når det bare blir rot!
Jeg har strikket tre slike, og synes mønsteret er så lett å huske. Men har man begynt å tulle så er det liksom gjort! Dumt hvis du må begynne på nytt da! Lykke til med fortsettelsen, er helt sikker på at den blir superfin!
Shortsen under ble knallfin! Håper det dukker opp actionbilder etterhvert☺

 
Klokken 11/17/2013 , Blogger Strikkehulen sa ...

Det gjelder å holde tunga beint i munnen! Skikkelig kjedelig når det er en fillemaske man har glemt å lage.

 
Klokken 11/18/2013 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Du må ikke gi opp,det blir veldig fint til slutt.
Men bruker du en markør når du strikker mønster ? Selv syns jeg det hjelper når jeg leserr mønster for ellers strikker jeg litt fra den ene linjen og så litt fra en annen. Blir helt skjeløyd av de små rutene.
Lykke til !

Klem,Kjersti

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start