En liten shorts detter snart av pinnene!

11/13/2013

En liten shorts detter snart av pinnene!

 Jeg holder på med en shorts til lille G. Oppskriften er fra Den store guttestrikkeboka (som jeg bare ELSKER!!!), og planen var en i ensfarget brun.
Men...... det går så mye fortere når man strikker med striper, så da ble det brun med beige striper!

 Jeg strikker med "Hverdags" fra du store alpakka og har (nok en gang) gått opp på pinnestørrelsen.
Jeg brukte pinne nr 3 på vrangborden og pinne nr 4 på resten av shortsen!
Nå er det bare noen cm igjen før jeg skal starte på bena, og så langt har jeg brukt 1/2 nøste beige, og nesten 1 nøste med brun. Det går ikke med så mye garn til disse små:-)

 Jeg har trodd at jeg skal bli ferdig hver eneste kveld nå, men når kvelden kommer er jeg SÅÅÅÅÅ trøtt, så jeg har ikke orket å strikke noe særlig.... Men kanskje i kveld;-)

Når shortsen er ferdig, skal jeg starte på et nytt prosjekt, "Bella tunika". Endelig litt jentestrikk:-)

1 Kommentarer:

Klokken 11/13/2013 , Blogger LisaM sa ...

Shortesen kommer til å bli kjempefin! Striper er så fint!
Kos deg med Bella`n! Jeg har akkurat strikket en...igjen....;)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start