God helg fra kjøkkenet:-)

11/08/2013

God helg fra kjøkkenet:-)

 Helgen er igang og det er DEILIG!!!!!
Jeg har hatt fri i dag, men ikke uten planer. I dag skulle bilen på service, og den skulle leveres et stykke unna allerede klokken 07:30!! Gjesp! Så i dag var det opp og hoppe enda tidligere enn vanlig.
Mannen var med, og mens bilen fikk service var vi i Sverige og handlet. Og gjett om vi handlet!!!
Herlighet så mye mat det er i huset her nå. Men det er godt å ha full fryser og kjøleskap!

 På onsdag hadde jeg bursdag og mannen(til tross for at han var syk), kjøpte roser som nå står på kjøkkenbordet:-)
På søndag skal vi ha familieselskap og for første gang skal jeg lage fersk suppe, akkurat som mamma brukte. Det blir spennende!

 Denne uken har jeg vært sliiiiiten..... Tirsdag ble hunden vårMusty akutt dårlig, noe som resulterte i timer borte fra jobb(les:dårlig samvittighet), og en tur til dyrlegen. Stakkars lille Musty klarte ikke bjeffe, så helt skjev ut og bare skalv. Jeg var sikker på at dette var det siste vi skulle få se av henne.
Men det endte bra, og hun er nå tilbake til seg selv igjen! Det varmer hjertet!

 Nå er jeg så klar for helg; med mykje lys og mykje varme;-)........ og masse god familietid!¨

 Huset er rent og pent, mat og godis i skuffer og skap: Jeg er klar!!!!

Ha en helt herlig helg videre!

3 Kommentarer:

Klokken 11/08/2013 , Blogger Jatte sa ...

Så fint du har det på kjøkkenet! Deilig med fulle skap og skuffer, må nok til sverige en dag selv.. bor ett stykke unna men er verdt det likevel ;) Uff hørtes ikke bra ut med hunden, hva var det som feilte den? godt alt endte bra og at dere kan gå en fin helg i møte :)

Ha en finfin helg,
Klem fra Jatte :)

 
Klokken 11/09/2013 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Takk for det:-) Vi vet faktisk ikke hva som hadde skjedd med Musty. Hun var fin når vi la oss, og morgningen etter hang det ene øret litt ned, hun skalv, ville ikke ut, la seg foran dusjen. Etterhvert ble det værre. Hun ville ikke ha kos, hun pep og klarte ikke å bjeffe. Dyrlegen fant ingenting, men det var rundt halsen hun hadde vondt. Etter en del smertestillende var hun seg selv igjen dagen etter. Vet ikke om hun kan ha strekt ett eller annet.... Men jeg er lykkelig for at hun er tilbake til seg selv!

 
Klokken 11/09/2013 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så flotte bilder, fint kjøkken:))
Herlig og få fyllt opp kjøleskap og fryser, det må jeg få gjort en dag og ♥

Bra det gikk fint med hundene deres, huff, er ikke noe hyggelig når de ikke er friske... :(

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start