Ny og deilig punolue - til meg selv.

11/26/2013

Ny og deilig punolue - til meg selv.

 De to siste kveldene har jeg strikket på en ny lue til meg selv. En herlig drøm i deilig puno garn:-)
Jeg har brukt rester jeg har igjen fra jakker jeg har strikket og er kjempefornøyd med fargevalget!

Jeg la opp 76 masker på pinne nr 5,5 og strikket vrangbord ( 2 r, 2 vr) i x antall cm.
Så strikket jeg en omgang rett og økte med 12 masker.
Med to striper i hver farge, ble luen fargeglad!

Nå skal jeg sette i gang med en til mannen:-)

3 Kommentarer:

Klokken 11/26/2013 , Blogger Ellen Kristin sa ...

Nydelig lue, fin måte å få brukt restegarn på :)

 
Klokken 11/26/2013 , Blogger Ina sa ...

Nydelig!!

 
Klokken 11/27/2013 , Blogger Hanne sa ...

Kjempe stilig fargevalg.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start