Shortsen fra "Den store guttestrikkeboka"

11/15/2013

Shortsen fra "Den store guttestrikkeboka"

 I går kveld ble jeg endelig ferdig med shortsen til lille G.
Ganske så kul egentlig:-)

 Shortsen er som nevnt strikket etter en oppskrift fra "Den store guttestrikkeboka".
Jeg valgte å strikke striper, rett og slett for å få fart på arbeidet. Jeg har gått opp i pinnestørrelse, brukt 3,5 på vrangborden og 4 på resten av shortsen.
Garnet er Hverdags fra Du store alpakka, og det gikk med litt over 1 nøste med brunt, og 1/2 nøste beige.

Jeg er litt skeptisk til om lårene til lille G får plass inni benåpningen, men vi får se!
Det blir fler av denne etterhvert, men akuratt nå har jeg startet med Bella tunikaen. Morsomt å strikke litt mønster:-)

Ønsker deg en riktig god helg!

3 Kommentarer:

Klokken 11/16/2013 , Blogger Hanne sa ...

Så skjønn den var. Fine bilder du har tatt.

 
Klokken 11/16/2013 , Blogger Bente sa ...

Den er kjempefin:) har blitt så inspirert av alt det fine du strikker til gutten din, så nå har jeg også kjøpt guttestrikkeboka:)) ha en fin lørdagskveld:) Bente

 
Klokken 11/29/2013 , Blogger Stine Steinskog Bø sa ...

Så fin en shorts! Tar du i mot bestilling? :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start