Skappel til liten og stor!

11/01/2013

Skappel til liten og stor!

 Hei!
Lørdags morgning er godt i gang i dette huset, og jeg har kost meg med litt skappelstrikking mens lille G har sett Brannmann Sam(den store helten).

Akuratt nå holder jeg på med en perlestrikket skappeljakke i striper til meg selv. Bakstykket er ferdig, og første forstykke er påbegynt. Hovedfargen er grå, og stripene er litt ulike farger. Tror den kan bli fin!

 Når min jakke er ferdig, skal lille G få sin egen skappeljakke. Jeg skal bruke de herlige nøstene på bildet her: Puno i lys blå, beige, og blek grønn! Det tror jeg blir fint!

 Dette er bakstykket på min skappeljakke. Det blir en kortere versjon av jakka, men det kan også bli fint!

Gleder meg til å begynne på disse vakre nyansene!

Ha en riktig god lørdag!

3 Kommentarer:

Klokken 11/05/2013 , Blogger Jea MomentsInLife sa ...

Virkelige fine farger!Likte spesielt fargene til lille G!Nydelig :) Gleder meg til å se :)

Ønsker deg en fin uke :)

 
Klokken 11/05/2013 , Blogger Inger Johanne sa ...

Nydelige farger! Hvilket garn bruker du på genseren til deg selv?
Synes Puno-garnet er litt for dyrt.
Klem fra Inger Johanne

 
Klokken 11/05/2013 , Blogger Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa ...

Tusen takk:-) Jeg bruker Puno på genseren til meg selv også. Det er dyrt, men virkelig verdt hver krone!!! Dette er tredje jakke til meg selv i dette garnet, de to første er helt klart favoritter i garderoben for de er så myke og gode!!!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start