Skappeljakke til lille G

11/10/2013

Skappeljakke til lille G

 Her ligger lille G sin første Skappel jakke:-)
Jeg har brukt Puno(myk, myk favoritt) og strikket på pinne nr 5.

 Jeg la opp 50 masker på bakstykket og strikket ønsket lengde. La opp 27 masker på hvert av forstykkene. Jeg ville ha en liten v-hals, og begynte å felle når jeg nærmet meg toppen av jakken.
På armene la jeg opp 25 masker og økte en maske i hver side på hver 5. rille.

 Når jakka er i bruk skal jeg prøve å få tatt noen bilder så jeg får vist frem jakka in action!
Kokosknappene har jeg bestilt hos strikkenett.no

Nå skal jeg fortsette å strikke på shortsen til lille G, og samtidig starte på en julegave!
Ha en fin kveld!

5 Kommentarer:

Klokken 11/10/2013 , Blogger Strikkelaura sa ...

Så fin den var, herlige farger!
Hvilken størrelse er den strikket i?

 
Klokken 11/10/2013 , Blogger Jatte sa ...

Den var kjempefin!!:)

Heldige lille G!

Ha en fin kveld,
Klem Klem

 
Klokken 11/10/2013 , Blogger Strikkehulen sa ...

Så herlig jakke! Utrolig fin fargekombo :)

 
Klokken 11/10/2013 , Blogger Inger Johanne sa ...

Nydelige farger!
Lille G kommer til å holde seg god og varm i vinter.

 
Klokken 11/10/2013 , Blogger Hanne sa ...

Kjempe fin :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start