Enda en skappel er ferdig:-)

12/21/2013

Enda en skappel er ferdig:-)

 Da var jakke nr 4 ferdig!
Denne gangen strikket i puno og skappelgarnet MYK.
Jeg har brukt farge beige (puno) og sjøgrønn (MYK).
Jeg har strikket på pinne 9, og denne gangen ble armene ganske store. Merknad til meg selv: Husk å øke mindre neste gang:-) 
 Denne gangen har jeg valgt å ha innfelte lommer, og for å lære meg hvordan dette gjøres har jeg nok en gang benyttet meg av garnstudio sine videoer. Det er et tips til deg som vil lære å strikke. Siden er full med video av ulike teknikker, og hvordan man legger opp, feller av osv.... 
www.garnstudio.com

I dag skal jeg og lille G ut å levere pakker til de som bor litt lengre unna.
Ønsker deg en fin søndag!

3 Kommentarer:

Klokken 12/22/2013 , Blogger Inger Johanne sa ...

Nydelig jakke! Spørs om æ må lag meg ei sånn æ og!

 
Klokken 12/22/2013 , Blogger Har en drøm... sa ...

Du er knallflink!!
Skulle gjerne hatt et par slike ja:)

Ønsker deg og dine en fantastisk FLOTT jul ♥
Nå tar jeg et par dagers bloggpause:)

 
Klokken 1/03/2014 , Blogger Victoria @ sa ...

Denne syns jeg ble fantastisk! Kunne gjerne ligget i skapet mitt! :) Slike jordfarger er så fine! Godt nytt år foressten!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start