Ny "skappeljakke" til meg selv!

12/06/2013

Ny "skappeljakke" til meg selv!

 YES! Endelig er jeg ferdig med min nye ala "skappeljakke". Det vil si at jeg har tatt utgangspunkt i oppskriften på skappelgenseren og jobbet meg videre med min egen jakke.

Hele jakken er strikket i perlestrikk. Selvfølgelig måtte jeg ha striper for da går strikkingen sååååå mye fortere for meg. Stripene er rester fra de to andre skappeljakkene jeg har strikket, og selvfølgelig noen nye nøster. Jeg finner jo nye farger hele tiden:-)
Jeg har strikket jakken i Puno på pinne nr 7.
 Enn så lenge er jakken uten lommer. Jeg er virkelig usikker på om jeg skal ha det på denne? Det er jo en kort modell.
En liten diamant hjerteknapp pynter opp forsiden på jakken!

På baksiden har jeg sydd på ordet Love og et lite hjerte.
Gleder meg til å ta jakken i bruk og til å starte på en ny jakke. Denne gangen blir den mer lik den aller første jeg strikket. Liker de så godt at det ikke kan bli for mange!

1 Kommentarer:

Klokken 12/07/2013 , Blogger Ragnhild sa ...

Nydelig jakke. Flotte farger. Må bare gjøre ferdig en Mariusgenser så begynner jeg på en lignende. Ønsker deg en fin førjulstid. Fin blogg som jeg vil besøke flere ganger

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start